הכל על דמי פורים לילדים

פורים הוא חג כל כך כיפי לילדים וגם למבוגרים. זהו החג בו אנחנו עוטים על עצמנו תחפושות ומאפשרים לדמיון שלנו להשתולל. בגלל זה הילדים כל כך אוהבים את החג והם נהנים ממנו עד מאוד. אך בשנים האחרונות החל טרנד נוסף המתקשר אל חג הפורים והוא הטרנד של דמי פורים. הורים רבים רוצים לפנק את ילדיהם ולתת להם דמי פורים שבאמצעותם הילדים יוכלו לקנות כל מיני דברים. ישנה שאלה חשובה האם זה טוב לתת לילדים דמי פורים והאם אנחנו מחנכים אותם כראוי. שימו לב לא לכל ההורים מתאפשר לתת דמי פורים לילדים ואנו צריכים לזכור זאת, רק הורה שיש ברשותו ממון פנוי צריך לתת לילדיו את דמי הפורים ואת זאת חשוב לזכור.

מדוע דמי פורים הם שאלה של גיל

חשוב להבין כי דמי פורים הם עניין של חינוך הילדים הקשור באופן הדוק לגילו של הילד. ראשית אם הילד צעיר אזי לא ניתן לתת לו דמי פורים מכיוון שהוא קטן מדי. באותה מידה אם הילד כבר בשנות העשרה שלו אזי מבחינה חינוכית לא כדאי לתת לו דמי פורים וזאת עקב העובדה שעדיף לחנך את הילד לעבוד ולהרוויח את הכסף בעצמו. לכן את דמי הפורים אנחנו נותנים בגילאים ספציפיים ולא בכל גיל של הילד ואת זאת כדאי לזכור. דמי פורים יכולים להיות מתנה נפלאה אם נותנים אותם בגיל המתאים ובהתאם לנורמת החינוך שאנו מקנים לילדנו.

האם לתת בכלל לילדים דמי כיס?

דמי פורים מתקשרים לשאלה חשובה יותר של האם לתת לילדים דמי כיס. גם כאן אנחנו מדברים על תקופה ספציפית של גיל ולא על כל ילד. אך לא הכל רע בדמי כיס וזאת עקב העובדה שבאמצעות דמי כיס או דמי פורים, אנו מחנכים את הילד לחינוך פיננסי. אם ניתן לילד סכום קבוע ולא נסכים לתת יותר הדבר ילמד את הילד כיצד להתייחס בכבוד לכסף וכיצד לכלכל את צעדיו בעולם. זהו כלי חשוב ובעל ערך גדול ואנו ההורים צריכים לנצל זאת לטובתנו ולחנך באמצעותו את ילדנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.