סיר למרק או אריזה מרשרשת? המתנות לחנוכה כבר מזמן לא מסתכמות ב'חנוכה געלט' או חנוכייה נחושת חדשה. כל דבר שיעשה רושם הולך טוב, והמוכרים בטח יסכימו. הכל על מתנות לחג חנוכה או אם תרצו הכל על מה לעשות עם דמי חנוכה

במשפחות ובארגונים רבים נוהגים לתת מתנות לחנוכה. בעבר היה מנהג לתת מעות חנוכה לילדים כדי שיתנו אותם לצדקה או יקנו בהם ממתק. כיום ה'חנוכה געלט' ניתנת גם לילדים וגם למבוגרים. אפשר עדיין לתת חנוכיה חדשה למי שרוצה, אך כיום לא חייבים שום קשר לחנוכה. בעיקר בארגוני עובדים זו הזדמנות לצ'פר עובדים, ולעסקים – הזדמנות ברורה להגדיל נפח מכירות. מתנות איש לרעהו, מי אמר שרק בפורים? בחוג המשפחה, כשבחוץ קריר וגשום, אין נחמד יותר מלשבת עם הילדים ולפתוח אריזה של מתנה.

מתנה לחנוכה חורפי
התאמה של מתנה למי שמקבל אותה היא שאלה עתיקת יומין, שרלוונטית לא רק בחנוכה. כלל אצבע הוא לחשוב מה המקבל היה שמח לקבל ואת זה להעניק לו. אם אין לכם כיוון, אפשר לתפוס את החורף כנושא למתנה. החל מצעיף מחמם או מטריה יפה, ועד מפזר חום או סיר למרק, רמז למקבל מה עליו לעשות בימי החורף הקרים. אם זה לילדים, אפשר לקנות אותם בזול עם סופגניות טריות (ולא תמיד בריאות…) או עם דיסקים לילדים שתמיד כיף לחזור ולשמוע שוב ושוב.
כיוון אחר הוא, איך לא, חג האורים. כל מה שקשור לאור. אם צריך משהו סמלי אפשר לקנות נר צבעוני מעוצב. למגדילים ראש, לכו על אהיל יפה לנורה החשופה המסכנה שעדיין לא זכתה לאחד משלה. הפרקטיים ילכו על תאורת חירום – מסוג הפריטים שאתה לא מבין למה צריך אותם בבית, עד שמגיעה הפסקת החשמל השנתית. בשוק קיים גם מבחר עצום של גופי תאורה שיתאימו לכל פינה או מטרה.

השקיעו באריזה
למי שחשובה עצם הנתינה ולאו דווקא השימושיות, אוכל הוא אופציה לא רעה. זה זול וטעים, וישאיר טעם טוב מהביקור שלכם. ברוח העונה, יש עדיפות לאוכל חם. בכלל, ניתן לומר שנותני המתנות נחלקים לשניים, אלה שנותנים מתנה שימושית ואלה שחשובה להם עצם הנתינה ולא משנה אם המתנה היא סופגנייה שתיעלם רגע אחרי שתתנו אותה.
דרך ידועה להרשים עם מתנה, בלי להשקיע הרבה, היא להשקיע דווקא באריזה. עיצוב מיוחד נותן רושם גדול בהרבה מערכה האמיתי של המתנה. בדרך כלל החנות תדאג לבצע את האריזה. הוסיפו פתק קטן, ולא ישכחו אתכם.

לסיכום, נראה שאם החלטתם להעניק מתנה לחנוכה דיסקים לילדים עם סיפורי ילדים כמו שיש לרוב באתר הזה, הילדים ישמחו ויפיקו הנאה ותועלת רבה מהדיסקים של הילדים. ותמיד אפשר לקנות עוד ולחדש את המלאי עם דיסקים של סיפורי ילדים שיהוו מתנות לחנוכה מושלמות.

דיסקים לילדים: מחרוזת שירי חנוכה - דיסקים לחנוכה
דיסקים לילדים: מחרוזת שירי חנוכה – דיסקים לחנוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.